پرکاربردترین نوع بروشور تبلیغاتی
توضیحات:
-
به نام خدا
بروشور، برای ایجاد چندین صفحه تا شده و برای اهداف تبلیغاتی توزیع می شود. یکی از جنبه های منحصر به فرد بروشورها صفحات تاشو آنها است. پرکاربردترین نوع بروشور تبلیغاتی ، بر اساس نوع استفاده ای که از آنها در بازاریابی می شود، قابل دسته بندی است. در اینجا انواع بروشور و کاربرد آن را درخواهید یافت. می توانید قیمت طراحی بروشور تبلیغاتی خود را از گروه چاپ و طراحی ما دریافت کنید.
کاربرد بروشور
بروشورها در ابتدا توسط مشاغل به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می شوند. آنها یا برای تبلیغ یا نمایش یک محصول، تجارت یا خدمات موجود یا برای ارائه اطلاعات در مورد موضوع مرتبط توزیع می گردند. آنها شخصاً توزیع می شوند، از طریق پست تحویل ارائه شده یا به صورت محلی بین مشتریان توزیع می شوند.
اندازه های طراحی بروشور سنتی
اندازه های طراحی بروشور سنتی چگونه است؟ انواع مختلف بروشور و اندازه های استاندارد وجود دارد، اما نوعی که انتخاب می کنید به محتوای شما بستگی دارد. متداولترین اندازههای بروشور قبل از تا کردن عبارتند از 8.5 در 11 اینچ، 12 در 9 اینچ، 14 در 8.5 اینچ، 8.5 در 5.5 اینچ، 17 در 11 اینچ و 11 در 25.5 اینچ که می توان در میان انواع بروشور و کاربرد آن ، آنها را انتخاب نمود.
اندازه 8.5 در 11 اینچ، محبوب ترین اندازه بروشور و پرکاربردترین نوع بروشور تبلیغاتی است که برای اطلاعات محصول و خدمات مناسب است زیرا دارای یک منطقه طراحی کاملاً متعادل است. این در حالی است که اندازه 9 در 12 اینچ، کمی بزرگتر از اندازه Letter است. این اندازه معمولاً زمانی استفاده می شود که شما نیاز به ایجاد طرح ها و متن های دقیق تری دارید.
اندازه قانونی 8.5 در 14 اینچ نیز کمی بزرگتر از اندازه Letter است. اگر طراحی شما در ابعاد 8.5 در 11 اینچ مناسب به نظر می رسد، از اندازه قانونی استفاده کنید تا فضای سفید بیشتری در اطراف طرح به آن بدهید تا شلوغ به نظر نرسد. اندازه 5.5 در 8.5 اینچ اندازه یادداشت و نصف اندازه Letter است. این کوچکترین اندازه در انواع بروشور و کاربرد آن است.
اندازه 11 در 17 اینچ نیز با مناطق محتوای بزرگ و برای ایجاد تاهای چند صفحه ای بهترین پرکاربردترین نوع بروشور تبلیغاتی است. 11 در 25.5 اینچ بزرگترین استاندارد اندازه بروشور است. این اندازه ایده آل برای مشاغلی که طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را برای نمایش یا ایجاد راهنماهای گام به گام دارند.
هدف و فایده بروشور
بروشورها انواع مختلفی دارند، اما اولین و مهمترین مزیت بروشورها این است که شکلی از ارتباط یک به یک ملموس با مخاطبان شما هستند. اساساً آنها جیب پسند بوده و انتقال اطلاعات به مشتریان جدید یا فعلی را آسان می کنند. به همین دلیل است که پرکاربردترین نوع بروشور تبلیغاتی را میبینید که در قسمتهای پذیرایی، غرفهها یا جایی که مشتریان میتوانند یکی از آنها را بردارند و با خود ببرند، نمایش داده میشوند.
سبک های بروشور با توجه به استفاده مورد نظر برند یا شرکت طبقه بندی می شوند که در اینجا به آن می پردازیم:
پاسخگو و فروش گرا:
در انواع بروشور و کاربرد آن ، بروشورهای پاسخگو زمانی استفاده می شوند که بخواهید به جزئیات شرکت، سوالات متداول مشتری یا سوالات پاسخ دهید. این یک ابزار عالی برای بازاریابی در فروشگاه برای مشتریانی است که علاقه نشان داده اند و به دنبال اطلاعات اضافی در مورد محصول یا خدمات ارائه شده هستند. هدف آنها تایید تصمیم مشتری در انتخاب محصول یا خدمت است و بیشتر یک رویکرد فروش محور است تا جذب مشتری.
بررسی جاذبه:
این نوع بروشورها معمولاً روی میزهای خرده فروشی برای جذب مشتریانی که برای اولین بار هستند، قرار می گیرند که پرکاربردترین نوع بروشور تبلیغاتی نیز هستند. آنها اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات یا مواد تبلیغاتی که فروشگاه ارائه می دهد ارائه می دهند. به طور معمول این بروشورها از نظر بصری چشم نواز و جلب توجه می کنند، بنابراین صفحه اول طراحی بروشور شامل گرافیک یا تصاویر جذابی است که توجه مشتریان را به خود جلب کند. در خصوص قیمت طراحی بروشور تبلیغاتی ، راهنمایی های لازم را از ما دریافت کنید.